zaterdag 31 januari 2015

Voorbereidingen amerika #2

Hoi allemaal!

Vandaag weer een update over mijn amerika avontuur (hopelijk haha!).
De laatste voorbereidingen blog was alweer van 7 december, dus al van bijna 2 maanden geleden. Inmiddels heb ik erg veel vorderingen gemaakt met mijn aanmelding etc.


Afgelopen week heb ik namelijk mijn aanmelding afgerond, dit was nog een heel karwei! Alles is namelijk in het engels (op zich vrij logisch :P) en er waren heel veel vragen die je moest beantwoorden, 3 referenties die je door leraren/collega's/stagebegeleiders moest laten invullen, een kort filmpje over jezelf maken en bewerken en het inschrijfgeld betalen. Ik ben in totaal met al die dingen ongeveer een week of 3 bezig geweest, vandaar dat ik naast het werken weinig tijd had om blogjes te schrijven.

Ook heb ik mij afgelopen week aangemeld voor de camp fair. Dit is een evenement voor mensen waarbij de aanmelding al compleet is en waar 11 camp directors, dus de bazen van verschillende amerikaanse camps, naar nederland komen om sollicitaties te doen. Dit zal in Amsterdam gebeuren op vrijdag de 13e, gelukkig ben ik niet bijgelovig haha;)!

Ik ben bezig om me voor te bereiden voor die sollicitaties, door de sites van de verschillende camps te onderzoeken en te kijken welke ik het leukst vind/het best bij mij vind passen. Ook probeer ik zoveel mogelijk engels in het dagelijks leven terug te laten komen, oftewel series/films zonder ondertiteling kijken, engelse bewoordingen op te zoeken en proberen het engels te oefenen (zoals ik vroeger altijd mijn spreekbeurten thuis voor de spiegel oefende haha!).

Over een week of 2 kan ik jullie dus meer vertellen over of ik misschien al geplaatst ben en waar, of dat CCUSA nog verder gaat zoeken voor een ander camp voor mij.

Wil je meer algemene informatie over werken op zo'n kamp in amerika?
Klik dan hier.


Liefs, Jeske.


P.s. mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust;)!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten