zondag 14 december 2014

Going places...


Vandaag een blogje over de landen waar ik al eens ben geweest. Thuis gingen we vroeger veel kamperen, dus het zijn allemaal Europese landen waar ik ben geweest. Toen we nog op de basisschool zaten gingen we vooral veel in Nederland op vakantie. Dat vond ik toen wel prima, want ik en mijn 3 zussen vermaakten ons altijd wel. We hadden immers altijd minstens een iemand om mee te spelen haha.

Toen we wat ouder waren kochten onze ouders een grote tent, waar we met zijn zessen in konden. Toen gingen we wat verder van huis weg op vakantie. Sinds ik zonder mijn ouders op vakantie ga, ben ik nog verder weg geweest dan wanneer ik met hen nog meeging. Hieronder dus een lijstje van waar ik tot nu toe allemaal ben geweest.

- Duitsland.
- Oostenrijk.
- Frankrijk(Caen).
- Denemarken.
- België.
- Oekraïne(Charkov).
- Spanje (Blanes, Lloret de mar, Santa Susanna en Malgrat de mar)

- Luxemburg.
- Turkije(Marmaris).

Zoals jullie zien heb ik nog niet zo'n uitgebreid lijstje, maar hier wil ik de komende tijd verandering in gaan brengen! Zo staat er hoogstwaarschijnlijk een stedentripje naar Praag op het programma in Januari en wil ik van de zomer richting Amerika(zie blog over de voorbereidingen).

Waar zijn jullie al geweest? Al wat verder of net als ik vooral landen dichterbij?

Liefs, Jeske.

2 opmerkingen:

  1. Ik ben al wat verder weg geweest... Mijn ouders sleepten me als peuter al mee naar Australië.
    Verder veel Europese landen, 8 keer naar Turkije/Istanbul geweest, Thailand, Vietnam...
    Kan een heel lang lijstje maken!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Aaah tof! Ben jaloers haha. Ik wil nog zoooooveel van de wereld zien :)

      Verwijderen